nu är sommarn här och jag har sommarlov !

hejskiguhtilutti !

dagen började med stress. försov mig... min skolbuss går kl 07.20 och jag vaknade 07.
ingen hade väckt mig, super ! så de där 20 min stressar jag mig igenom och... hinner !
var mycket nöjd, fast mamma hjälpte till ganska mycket.

igår var jag i Täby centrum för att hitta en avslutnings klänning. jag åkte in själv, men Vicki var där så henne var jag med
till kl 16.00. sen skulle hon åka hem ! innan det hade jag träffat mina kompisar Malin och Matilda på bussen.
dom skulle oxå in till täby. så när vicki hade åkt träffade jag dom. och jag hittade en klänning !
eller, inte en riktigt klänning utan en , ja jag vet inte. men den var fin iaf ! jag hade lagt in klänningen
för att pappa skulle komma och hämta den sen. fast jag hade lagt in en orange tunika oxå , men den skulle jag inte ha.
fast han köpte den ändå. inte med flit dock. så jag fick en tröja på köpet ! :D

min farmor och farfar är här, dom bor i norrland så de är inte här så ofta. de kom hit för att se på Nellys stora avslutning.
hon går ju ut 9:an nu. eller imorgon. de försökte hinna till min avslutning fast dom hann tyvärr inte. men de stog utanför kyrkan iaf !

tänkte visa bilder på min outfit och på den orangea tunikan !


tröjan/klänningen- bik bok
skärp-H&M
tights-peach
(nöjd med outfiten faktiskt ;D)


tunika-bik bok (tycker den var jätte fin :])


det var kläderna som köptes igår och avslutnings kläderna :) !
nu ska jag tillbringa lite tid med farmor och farfar.
ha det bääääääääääst ! PUUUUUUUUUUSSSSSSSSS

JAG HAR SOMMARLOV ! MOHIAHAIAHHAHAHA !


Kommentarer
Postat av: agnes

superesöt

Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

svar:

tack för alla dina komentarer :-)

Härligt med sommarlov, i morgon är det vår tur:-D

2009-06-11 @ 20:59:31
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/
Postat av: amy

GUD vad söt du var på skolavslutningen :) <33

vi ses om en stund

2009-06-12 @ 13:18:13
URL: http://denfiinaste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback