ridläger med kusinerna i småland.

hej :]

jag är i Småland nu med mina kusiner ! vi har haft det mysigt.
igår åkte vi tåg hit, sedan när vi kom hit blev det "drink time". vi spelade lite krocket.
dansade i en timme, och var ute och joggade i 20 min :D Alice går i 3:an och Agnes i 7:an ( det där gjorde jag bara med Alice, Agnes låg och sov)

Idag var vi alla tre, Agnes vaknade typ vid 11.00, medans jag och Alice vaknade 07.50 :*
vi har spelat krocket oxå. mohahaha, vi har badat ! 50 m nedanför grandma´s hus ligger det en insjö.
där är det 20°C. jätte varmt ! var så skönt att bada. sedan tog vi en varm dusch. skööööönt !
imorgon blir det ridläger i tre dagar . så kommer inte att blogga då. vi tog lite bilder när vi badade.
here they kommer.



 



hahahah, ser ut som alice har as stora bröst xd

det var lite bilder  det. nu ska jag spela lite spel. !
ha det bäääääääääääst ! PUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

Svar:

tack :-)

Tack för att du svrade på våra frågor.

Håller med om Kajsas tal!! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback