stress,irriterad,the sims 3


tänk om livet skulle vara så här vackert. (får inte kopieras ! :] )

Hejssvejs, hur mår ni?
jag är iaf stressad över en grej som är gansla löjlig egentligen att vara stressad för, men yaya.
jag är inte så pigg heller, så jag är ganska trött. allting handlar om the sims 3.
vill verkligen ha det, och jag kanske kommer att få det idag oxå. fast det är inte bara jag som ska få det.
jag kommer bara äga hälften av den, för att jag och arvid har samlat ihop pengar för att kunna köpa det tillsamans.
så det är 50/50. hoppas att vi får alla pengar idag bara, vi har lixom arbetat för att få ihop pengar.
vi får väl se hur det blir med det här... dom kanske inte ens ger oss pengarna idag.
då får det bli någon gång i veckan . annars blir jag galen xd
nu ska jag ringa till min mamma och berätta hur jag och arvid har bestämt hur och när vi ska köpa spelet.
(mamma är ute och går) jag kommer förmodligen skriva lite senare om hur det blev med the sims 3.
ha det bäääääääääääst ! PUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

svar:

tack så mycket :-) <3

Postat av: Alice

Just nu har jag frågestund på min blogg!

Fråga vad du vill!

Postat av: agnes

thihi du är söt :D:D pålördag ses vi dock

2009-06-08 @ 16:21:57
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback