bråååk.

hallå där,
idag så hade vi krig med skolan som ligger typ 500 m från våran skola... söderfjärd !
det var 7:orna emot oss. jag sköt 2 st på huvudet, men ingen fattade att det var jag eftersom jag är tjej så dom gick på killarna som stog bredved mig xd mohahahha. söderfjärd blev ganska ägda xd fast dom var gryyyyymt bra på att sikta !
idag så har det gått ganska bra för mig i skolan faktiskt.
fast jag har bråkat med en kompis idag... fast det har löst sig.
jag älskar henne ! hon är min ostbåge :) och jag är hennes popcorn :)
min syster ska fixa en header till mig på photoshop ! skulle gärna vilja göra det själv, men ni vet ju hur det går !
men nu så ska jag se om nelly verkligen gör min header !
ha det bra, eller rättare sagt.
Ha det bääääääst ! PUUUUUUUUSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan sötisen! :) Är allt bra med dig idag? :D



Kram

/Linnéa

Postat av: Anonym

Sv: Tack för att du ger mig lite ny energi, det är ni, mina läsare som får mig att inte tappa suget! :)



Ni är bäst!



Kram

/Linnéa

2009-03-14 @ 14:22:35
URL: http://twistandshine.blogg.se/
Postat av: sandra

sv: tack så mycket! :D

2009-03-14 @ 14:27:32
URL: http://saandranormaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback