gooooodis.

tudiluu.
hur mår ni idag?

idag så...har jag inte gjort något speciellt eftersom kl bara är ngåot med nio !
men igår så gjorde jag något speciellt, det var ju finalen på melodifestivalen igår och vi
skulle vara med gotthards då. (ebbas familj) så Jag o Ebba åkte in till vaxholm och gick till konsum
för att köpa MASSOR med godis och snacks ! så det gjorde vi. sen så gick vi hem, eller rättare sagt
liftade hem :) när vi var hemma hos Ebba så satte sig Ebba i soffan och spelade tv-spel och jag
gick in på datorn. Ebbas lillebror Arvid satt oxå vid datorn (dom har 2 datorer bredved varandra)
så då fick jag sällskap ! (stavas?)  lite senare kom min familj.
här kommer bilder från igår.

Ebba står och dansar på färjan till Higher med star pilots till vaxholm.


1 kilo godis, 1 läsk , chokladmousse och en påse cheez ballz.


Badholmen. taget från färjan



Ebba på färjan från Vaxholm. alltså tillbax.


det var lite bilder det ! nu ska jag smsa Ebba och se om hon vill göra något idag igen :)
Ha det bäääääääääääst ! PUUUUUUUUUSSSSSSSSSSS




Kommentarer
Postat av: JULIA

svar: tack , det tkr jag också! haha :D

Postat av: amy

kul ! :)

2009-03-16 @ 16:05:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback