Hannapanna.

har inte hänt ngt speciellt idag...
utan att min syster har fått ett par skor från H&M ! tycker att dom är jätte fina :)
imorgon ska jag till skolan , YES. äntligen.
nu hela dagen så har det snöat ! jag vaknade i sängen och satte mig upp, tittade ut genom fönstret och det tok snöade !
uschusch...jag som trodde att det skulle bli vår :/ men det blir väl vår så småningom ,,
jag ska f gå och lägga mig rätt tidigt idag, vi får väl se hur det går.


jaha, sista inlägget för idag då.
Ha det bääääääst ! PUUUUUUUUSSSSSSSS

snön utanför mitt fönster :/



Nellys nya skor beställda från internet. H&M


-II-

Kommentarer
Postat av: Amy

Va fint det blev med den nya designen ! <3 :)

2009-03-11 @ 19:36:43
Postat av: JULIA

snyyyygga skor :d


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback