har inte skrivit for a long tid.

hallå där !
jaha, vad gör ni?



igår så var det storstuge disco, det var inte sådär JÄTTE roligt om man säger såå.
jag gick med cornelia till discot, vi tog ganska många bilder xd vi käkade pizza till middag :D
sååååå gott ! asså jag fattar inte, idag så gick jag upp 07.20? hur funkar det om jag går och lägger mig 00.00?
hmmm, konstigt. idag så är det ingen dans ! bajsbajs. min danslärare är sjuk och dom har inte hittat någon ersättare .
jag ska vara med catti idag :) det var ganska längesen vi träffades :s så vi ska ta  många kort ...
haha, jag somnade med alla mina kläder på ! och dom är fortfarande på ;D hahaha
här kommer lite bilder från igår hemma hos corre och annat.

Jag och Corre :D

Corre pratar i tele och jag tittar på kim possible xd

MOHAHAHHAH. cp bild på tejerna i klassen som står i en pyramid !

det var inte så många bilder, men yaya.
nu så ska jag spela SPORE :D hihi. bilder på mig och catti kommer att komma.
ha det bääääääääääst ! PUUUUUUUUUUSSSSSSSSSS



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback