Har varit en braaa daag.

HEJ.
som sagt så har jag varit med min kompis Catti nu :)
Vi var typ med varandra i 1 timme, sen skulle hon åka hem !
Vi hade det iaf väldigt trevligt under den där timmen. Vi gick en liten promenad, båda hade tyg skor-inte världens smartaste skor nu såhär på vintern. vi tog oss upp på bergen ovanför "badbergen". Där brukar vi bada mycket på somrarna.
Kanske inte catti men jag . Det är väldigt brant ovanför badbergen men vi tog oss ner ! hehe, det var väldigt halt.
Catti halkade 2 gånger. Jag, ingen. Men jag är ju ganska van eftersom jag bor i det här landskapet, catti bor ju i stan.
vi tog lite bilder och hade det mys. sen så kom vi på att vi kanske skulle skynda oss lite eftersom vi bara skulle vara ute i 1 timme ! så vi sprang lite och så skulle vi ju ta oss ner ännu längre. Vi fick typ åka ner på fötterna och huka oss ner för en backe. hahahah. Jag och catti typ stog och skrek av smärta för att våra händer och fötter var helt förfruusna !
Men när vi väl skjildes åt så sprang jag hem och drack vaaarm choklad :) och då tittade jag på en film oxå.
Den hette typ shaggy the dog eller the shaggy dog. den var super ;D lite min humor.
sen nu på kvällen så har Ebba min bästavän kommit hem från en kryssning ! hihi, hon har köpt en grejj till mig i födelsedags present ! DEN ÄR SÅ FIIIN. Och så fick jag en stor lakrisal grej oxå. GUHD VAD GOTT !
Jag vet själv hur det är att läsa en sånhär lång grej så här kommer bilder ,


hahah, lilla backen som vi skulle åka ner för på fötter och huka oss xd



haha, Catti halkade !


Cattis och mina iskalla fötter !


Lakrisal buurken som jag fick av Ebba när hon hade vart på kryssning :D


Snygga tröjan jag fick från Ebba i födelsedagspresent från Gina tricot !

Det blev ganska många bilder idag och mycket text, men nu så ska jag titta in http://www.bubbleroom.se/
Ha det bäst ! PUUUUSSSSS



Kommentarer
Postat av: vicki

den är såå snygg har en sån oxå :P <3

2009-03-03 @ 18:45:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback