Hemma från Småland.

Hallå där ;D
Nu så är jag hemma igen. Ganska sköönt faktiskt, fast det var så mysigt nere hos momor. yaya.
Idag så kanske jag ska vara med kompis Catti :) det var gryyymt länge sen vi träffades !
Så  om vi ska träffas så måste vi ta jätte mycket bilder . Fast jag ska plugga lite nu på morgonen :/
INTE KUL.  vi får väl se hur mycket jag pluggar idag... men nu så sitter jag på min data stol insnurrad i mitt täcke och lyssnar på musik ;) Här kommer bidler från Småland.

Hahha, jag och Agnes ute på isen :)


Lillkusin alice när vi var ute och gick :)


Vandrar runt på isen.


Finastekusin.



Gulliggaaakusiin !


Jupps, det var lite bilder det.  Nu så ska jag äta frukost och plugga...
Ha det bääääst ! PUUUUUSSSSSS
 

Kommentarer
Postat av: E B B A

haha, tack! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback