hostattack typ? :/


Bortglömd sjal från min mammas garner som jag hittade idag.


bortglömda vantar från min mammas garner :)
mammas webshop :
http://www.muchis.se



dagen började med att jag vaknade i soffan(brukar sova i soffan på nätterna) och mamma försökte väcka mig men jag bara låg och drog mig, jag började märka att jag hostade hela tiden och jag var helt täppt i näsan.
mamma märkte direkt att jag var sjuk, så hon sa att jag skulle stanna hemma. en stoooor suck.
jag är ju nästan hemma 8 gånger i månaden  !? för ni som tycker att jag kanske är en lyckosost, ni har helt fel.
Det är iinnttteee kul att vara hemma och vara sjuk...man ligger bara i sängen eller soffan och sover.
USCH ! jag som gillar att vara social och prata, fast jag kanske pratar lite för mycket i skolan ! hehe.
nu tror jag att jag ska designa min blogg lite ! vi får väl se om jag kan smöra tillräckligt så att pappa kan göra en ny header till mig på photoshop ;D
Ha det bäääääääst ! PUUUUUUSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Catti

Jaa jag vet det är jobbigt att vara sjuk! Jag har varit sjuk jätte mycket nu senaste tiden! :(

Postat av: agnes

gulliiga barn med dåliga imunförsvar

2009-03-10 @ 17:14:17
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback