men åååååååhhhhhhhh

jahapp, det blev inget med catti...FÖR JAG ÄR ÄCKELSJUK !
jag har feber... BAJS. så nu sitter jag här och lyssnar på musik och chattar.
jag ska spela SPORE snart xd har börjat på nya varelser ! :) ni kan se lite bilder på dom varelser jag har gjort .
kanske inte så intressant men,yaya. här kommer bilder.

Mohhah.

hoppilihopp

Rädd xd

små saker :)

dom fångar fisk :)

min stam .

nu så vet ni hur mina varelser ser ut xd :)
asså tro det eller ej, men det är jätte kul att spela SPORE !
men nu så ska jag chatta lite med krullet/olof och Felix .
ha det bäääääääst ! PUUUUUUUUSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: an

HAHAHAH jag trodde det va WOW förstt xD inte för att jag spelar, men har sett på xD HAHAH! :'D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback