Nacken cpar?


haha, olof och erik på rasten xd. olof satt själv på den där gungan.
då kom erik och satte sig och olof flög upp i luften typ ! hahahah.


hej där :)
MIN NACKE CPAR !
jag vet inte vad det är men den typ orkar inte bära upp mitt huvud? hahahha xd
jag är hemma idag igen :S fyfan ! jag vill ju vara i skolan, lite konstigt faktiskt för att vara jag . men man vill ju vara med kompisar ! och så missar jag as mycket... Jag som ligger e fter i matten ! yaya.
jag får väl plugga här hemma istället . det gjorde jag faktiskt igår ! för fullt :) inte för att det var så kul men man känner sig så duktig när man har gjort mycket.
jag sitter och söker på bloggar , just nu tittar jag in min kompis blogg.
http://jagochminstil.blogg.se/
jag hoppas att någonting händer idag, så att jag har något att skriva om ! vi får väl se om jag blir bättre under dagen.
Ha det bääääääst ! PUUUUUUUUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Amy

hahah, va roligt det såg ut ! XD

2009-03-11 @ 19:35:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback