Nagelband :/

helluuuuu, en ännu sjuk dag :s
idag så kräktes jag iallafall inte ! men nu så har jag ont i huvet och bara känner mig inte frisk...
eller, jag har ont i magen oxå. jobbigt ! heh, jag tittade in lite bilder som älsklings Ebba Gotthard har gjort på min dator
på paint, jätte fina ;D tänkte visa. men dumma nagelband, mina nagelband är verkligen fuuuuula !
mina händer är torra och nagelbanden är spruckna. uschusch. det ser iiinte trevligt ut.
mohaahahha, såg ni på Wipeout igår? SSSSÅÅÅÅÅ KUUUUUULLLLL ! hahah, jag följer wipeout :)
typ första programet som jag följer...förutom Smallville.
här kommer förresten bilderna som Ebba har gjort på paint !

SSSSÅÅÅÅÅ LÄNGESEN !

men ebba då ! ( bilden är lite knasig, därför jag behöver skriva här nere )


Det där var bara två st, det finns flera men på dom bilderna så ser jag jätte konstig ut !
nu så ska jag ta och spela RollerCoaster Tycoon 3.
man gör bergoch-dalbanor. (stavas?)
ha det bäääääääääääst ! PUUUUUUUUUUSSSSSSSS







Kommentarer
Postat av: Alice

Jag spelar ju ocksa det spelet! Haha!

Synd att du ar sjuk, jag kanner mig inte riktigt bra heller... :(

Puss och kram! <3

P.S: Jag <3 Hanna!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback