nejmen hallå där :)

nejmen hallå där !
hur mår ni?


idag så gick jag upp 06.10,, jag är förvånad att jag orkar gå upp så tidigt.
vanligtvis så går jag upp 06.30... men åter till saken, jag gick upp så tidigt för att jag skulle duscha  !
annars skulle jag aldrig göra det xd på morgonen när jag skulle gå till skolbussen så regnade det.
men det blev jätte fint fram emot dagen. i skolan så har vi en praktikant, han heter daniel. han är as sköön.
han går i engelskaskolan i täby. idag så var jag på storstugan igen, men det var inga roliga personer däär idag.
så jag åkte hem med 16.20 färjan. just nu så är det jätte fint väder ute, skulle vilja gå ut och ta lite fina bilder men jag orkar inte ^^ har tagit lite bilder under dagen. här kommer dom ;D

jag testar systers glasögon från urban outfiters på morgonen xd
(jag ser superliten ut)

klocktornet vid kyrkogården när jag ska gå till färjan.

jag testar mammas... har ingen aning om vad det heter men det är
mammas garner från
http://www.muchis.se iallafall !

nu så ska jag spela SPOOOOOORRRRE .
ha det bääääääääääääst ! PUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: ostbåge

älskar dej popcorn, allt för dej <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback