Salming

mohahahah, hej ! :D
jag är på glatt humör :) det är myysigt . jag lyssnar på den bästa låten !
mando diao-dance with somebody. den är bääääääääst.
på storstugan fritids som jag går på, idag när jag var där så var jag med Arvid och Arvid, hahah. dom har samma namn :)
och så har jag varit med Bianca salming, börje salmings dotter. vi hade det as kul !
vi gjorde handvolter i storasalen/aktivitetssalen på scenen ! dom har en scen där så man typ kan uppträda !
sen så kom hennes pappa börje och hämtade henne . hon bah, nej men pappa, jag kan väl få göra en handvolt till?
han bah, nej ! vi måste gå nu ! hon bah, nej, en till :D och så fortsatte hon att göra handvolter...
hahahahhahahha, as kul :) nu så lyssnar jag på musik, håkan hellström-för en lång tid.
den är jätte bra . men nu så ska jag äta något, jag är hungrig.
ha det bäääääääääääst ! PUUUUUUUUUSSSSSSSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback