stan med cornelia

hallå där.
idag och igår så har jag varit hemma hos corre/cornelia i stan !
hennes föräldrar är skilda så hennes pappa bor i stan och hennes mamma i vaxholm .
igår så var vi på sergelstorg och var runt och tittade i affärer, star pilots och Lili och susie var där live ! det var lite halvkul.
jag köpte en tröja på Gina tricot där det står "SO WHAT?" på :) kommer att lägga in bild på den lite senare idag.
corre köpte en likadan. käraste louise ringde oss när vi var inne på Gina  tricot . hon hade inget att göra, men det var ljuvligt att prata med henne en liten stund ! vi tog oss hemåt vid 17.50 . idag så åkte jag hem med 11.36 bussen från roslagstull.
och nu är jag hemma, jag kom hem för 1 timme typ. och nu sitter jag här med älskade Ebba gotthard , hon sitter och klipper lite i mina gamla glitter tidningar för att sätta upp på mitt kolage på väggen ! vi ska in till vaxholm snart och köpa godis till ikväll, ebbas och min familj ska nämligen titta på finalen i melodifestivalen tillsamans. men ingen gillar eller orkar när man skriver långa inlägg så här kommer bilder !

*suddig bild* snödroppar har börjat växa kom jag på i fredags !


jag på storstugan. (fritids som jag går på)


Corre nerför rulltrappan i affären MONKI.


jag på Stadium



as fina tights på american applies. (stavas?)



jag har ritat ^^


jag sitter på bussen


mina försmå skor. ( storlek 34 :S )


jag sitter på färjan till rindö.


Nu så har jag visat alla bilder.
snart så ska jag och Ebba in till vaxholm .
ha det bääääääääääääst ! PUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan, Linnéa här igen hehe :P



Men idag så tänkte jag ge min dag till alla mina läsare, till alla som nånsin läst min blogg, för ni är verkligen bäst och utan er så vore min blogg ingen blogg.



Det spelar ingen roll om ni har varit med eller emot mig, att få kommentarer är bland det roligaste jag vet, så tack så mycket!



Har gjort ett litet inlägg som är till alla mina läsare också hihi !



Ha en bra dag



Kram

/Linnéa

Postat av: agnes

sööööööööööööööötnus

2009-03-16 @ 22:10:17
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback