usch och bläääää !

vaknade av magont och illamående. låg kvar i sängen men hade ändå otroligt ont.
jag gick ner för att gå på toaletten och då märkte jag att jag behövde kräkas. USCH.
just nu så sitter jag och dricker silverte ! det är vatten blandat med mjölk och honung ! jätte gott och är bra för halsen.
såhär gör man : du tar en kopp, häller vatten i halva koppen och mjölk i den andra hakvan av koppen.
vattnet ska inte vara varmt när du häller i det i koppen, du ställer inn koppen i din mikro på 1 min och 20 sek.
sen när det är klart tar du 2 teskedar med honung och rör om ! sen är det klaart :)
super enkelt. nu såhär på morgonen så har jag varit inne på eagames.se och tittat på spore !
det har kommit nya grejer till spore, den heter creepy & cute ! man får nya gulliga saker och nya läskiga saker :)
man kan bara beställa , så jag tänkte köpa det ;D kostar 99 kr. mamma beställer och jag ger henne 99 kr !
mohahaha. fast jag ska nog vänta lite... jag måste ju få mitt guitar hero först ! jag fyllde år för exakt en månad sen
och jag har inte fått det? konstigt. mamma och pappa ska hämta det i farsta. vet verkligen inte varför, men så är det iallafall.
jaha, nu så ska jag tjata lite på appa att han SKA hämta mitt guitar hero !
ha det bäääääääääst ! PUUUUUUUUSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Millie

Sv: Joo, det sög verkligen !!

krya på dig <3

Postat av: amy

Va jobbigt ! Min lillebror har också kräkts ..

Krya på dig ! <3

2009-03-24 @ 19:23:56
URL: http://jagochminstil.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback