Dance with your heart.


frukttuggummi.


hej där !

jahapp, jag bloggar inte speciellt mycket längre. men jag har annat för mig :)
jag kommer förmodligen börja blogga mycket mer nu snart igen. jag tar bara en liten bloggpaus
då och då.
igår var det genrep med hela dansstudion, alla var där. det var genrep eftersom det är dansshow idag.
alla kompisar och föräldrar kommer. mihihi. i väntan på att man skulle gå in på scenen och dansa
var man inne i en matsal. (showen hålls i min storasysters skola, dom  har en scen)
vi satt och spelade tecken där inne i matsalen. jag och min Ûber coola kompis Ebba var i lag.
och vi vann ju såklart ;Dvi har bääästa taktiken ! som sagt.
vi ska samlas kl 12 idag med dansen. så det är lite tid dit. medans tiden går tänkte jag ta ett frukttuggummi
och spela lite spore ! mihihihi.
ha det bäääääääst ! PUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Alice

Nehe DU! Jag och Emma vann XD

Vi kommer ha det asgrymt idag! Lycka till med streeten ;D

Postat av: agnes

tjockis va va va va

2009-05-16 @ 11:17:01
URL: http://agnuus.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback