en hel del.

hallå där ! :)

igår så glömde jag att blogga, men det var iaf jätte kul igår .
jag och Philip samlade ihop massa pinnar för att elda på kvällen. sen kom Philip
på att vi kunde åka in till Vaxholm och köpa marshmallows ! och det gjorde vi, med cykel.
Philips cykel var sönder så han fick låna min pappas. den "ägde" tydligen.
sen stannade vi på tillbaka vägen på Rindö och klättrade lite i bergen. trevligttrevligt.
sen när vi kom hem skulle Philip hem till sig och äta middag. jag oxå. efter det tände vi den lilla brasan vi skulle
grilla marshmallows på, och den stora elden för att få bort alla pinnar i trädgården.
jupps. fast det var inte bara jag och Philip när vi eldade. det var pappa oxå. det var igår !

Idag vaknade jag 08.30 . ganska tidigt :s jag gick ner och tittade på Ellen degeneres på tv.
sedan cyklade jag till färjan kl 11.´och tog 11.10 färjan. dansen börjar 11.30 och slutar 12.30.
efter dansen hämtade mamma och pappa mig. vi åkte till bogesund för att äta lunch.
finns ett fik där som heter Parkvillan vid vandrarhemmet. det var jätte mysigt där !
jag och pappa åt varsin macka. en brio/salami macka :D super gott !
sedan åkte vi till Plantagen i arninge. jag köpte 2 blommor som jag har planterat nu :)
det var lökar som man stoppar ner i jorden. fast jag har dom i krukor !
sen gick vi till cykelringen i arninge centrum för att köpa gummi handtag till min cykel.
men dom hade inga. då blev jag sur ! sen köpte vi en mjukglass med strössel på, på arninge bageri, jag och pappa.
vi fick gryyymt lite strössel ! sen åkte vi hem . och nu är jag hemma :) har tagit bilder.
eftersom jag inte la in några bilder igår så blir det bilderna jag har tagit idag och bilderna jag har tagit igår :)
bildbomb ! ikväll ska vi grilla korv. Ebba och hennes mamma Anna kommer hit och grillar med oss :D
vi får väl se om jag skriver något mer idag. annars inte !
ha det bäääääääääääääääääst ! PUUUUUUUUUUUSSSSSSSSS



                                                                                    IGÅR



grön eld från stora brasan

Min marshmallow :)


Philip som inte vill bli fotad

here comes the sun, dudududu.

Påsklilja


                                                                                      IDAG

Parkvillan på bogesund

min macka .

Röd bänk...

så kommer mina blommor se ut i Oktober/Juni

så oxå :D

min mjukglass med jäääätte lite strössel på.

våran bils ratt. ser ut som en gubbe som asgarvar xd



Kommentarer
Postat av: Frida [om mode och foto]

haha, tack finfinaste du! (:

Postat av: EBBA [fotoblogg]

taack :) http://fabu.blogg.se/2009/april/rosta-pa.html#comment rööösta påå mig söt :D<3

2009-05-02 @ 21:58:08
URL: http://ebbaslillaplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback