Klippklippamig

hellu lööversh !
det blev en mysmysig kväll igår som jag hade tänkt mig .
Ebba och Anna kom upp och vi grillade godgoda korvar och majskolvar :)
klockan 20.00 tittade vi på robinson, och efter det dreamgirls ! dreamgirls var suuuper !
fast innan filmen var slut gick Ebba och Anna hem. Anna skulle tydligen upp tidigt.
och eftersom det bara är Ebba och Anna hemma för att Kalle (ebbas pappa) och Arvid(ebbas lillebror)
var på basket cup så tänkte Ebba vara snäll och hänga med Anna hem. annars skulle Ebba kunnat sova över här.
yaya. idag kl 12.00 ska jag,mamma,pappa, och min syster som kom hem igår klippa oss ! Nelly har varit hos våra sysslingar. hon åkte in till vaxholm igår och sov över hos en kompis . så hon kom inte hem direkt...
jag ska iaf klippa mig idag som sagt. jag har en liten speciell frisyr som jag vill visa för hon som ska klippa oss :)
jag tycker den är finfin ! jahapp, nu ska jag ta och äta en banan eller lite vaniljfil(tror att det heter så?) och flingor
med torkade frukter och grejjs. kommer lägga upp en bild hur jag ser ut efter jag har klippt mig sen :D
ha det bäääääääääääst ! PUUUUUUUUUSSSSSSSSSS

fönsterfärg.

Muchis grej på mig :) jättemysig !

Grillmat



bästavän

Kommentarer
Postat av: E M M I E

SV: tack :)



KRAMS!

Postat av: E B B A S O C H M I L L I E S

TA BORT FÖRSTA BILDEN PÅ MIG... ANNNARS <3

/Ebba :-)

2009-05-05 @ 15:43:40
URL: http://ebbasochmillies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback