myspys

hallå där :)

hur mår ni?
jag vaknade 09.20 idag. ganska skön tid. jag gick ner till köket och åt frukost med mamma.
och drack mitt favorit te :D har inte gjort något speciellt idag, bara myst och varit utomhus.
jag är solbränd i ansiktet, alldeles röd. så jag måste gå runt med kepps om jag ska vara utomhus.
men jag har ju en ganska snygg kepps iallafall ;) en NY kepps.
vet ni vad jag har kommit på? vi har en digital kamera som har 7.2 mega pixlar !
 så jag har tagit lite bilder . jag hade ett par tofflor som var sönder.
så det hängde trådar överallt. då kom jag på att jag kunde klippa i dom så dom ser lite snyggare ut !
och det gjorde jag, för annars skulle jag inte kunna använda dom .
blev gaaanska nöjd. dom är sköna iallafall !
vi får väl se om det händer något idag, eller om det bara blir en skön dag när man är hemma.
yaya, nu ska jag nog gå ut :) ha det bääääääst ! PUUUUUUSSSSSSSS


fotad av mig. får inte kopieras !


dagens outfit.
knä shorts- Zara
T-shirt-H&M
kofta-Zara

de omgjorda tofflorna .



Kommentarer
Postat av: Alice

Vilka finfina tofflor! ;D

<3

Postat av: agnes

om det är mian gamla shorts är dom från, Zara!

2009-05-03 @ 22:10:28
URL: http://agnuus.devote.se
Postat av: sprronkiss

men du hade väl inte tofftofflorna på marken va ?! du hade väl dom inte som skor !! love you <3

2009-08-23 @ 17:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback