oh happy day


min söta kanin Grynet ! ;D


HEJHALLÅ ! :D
det har varit en WOOOOONDERFUL dag .
solen har legat på hela dagen ut och jag har badat... det är verkligen sommar snart !
har varit med Matilda,Hampus,Arvid och Philip hela dagen. jag var med Ebba på morgonen, men hon skulle vara med
Millie på dagen. ( ebbas och millies blogg, klicka
här.) Philip har varit förkyld, så han har inte kännt sig bra.
men han överlevde. jag Ebba och matilda sov på ebbas studsmatta inatt ! det var hyperdyper mysigt.
man vaknade iförsej kl 08.00. men yaya, det var kul ändå. på kvällen igår när vi höll på att bädda eller vad man ska kalla det på studsmattan när vi preciiiiiiis hade blivit klara, då, DÅ hoppar hampus upp på studsmattan och börjar förstöra.
när Hampus hoppade ner hoppade Philip upp och gjorde samma sak. taskigt...

nu på kvällen har jag ätit fiskbullar med potatis, mums. efter det började Stylista kl 19.00, och till det gjorde jag en lätt "efterrätt". lätt youghurt med världens godaste Müsli med honung på. gottgott ! och så tog jag 2 Riesen oxå.
haha. jag skulle lägga upp en bild på vad jag tänkte ha på mig imorgon. men när jag precis skulle ladda över bilderna laddar batterierna ut. typiskt. men den är snart klar laddad.
shitshitshit. hela min värld snurrar känns det som. känner mig inte riktigt bra. ska lägga mig ner några minuter.
sen ska jag ladda upp bilden på vad jag ska ha på mig imorgon !
ha det bääääääääääääääst ! PUUUUUUUUUUUUSSSSSSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback